• Wanneer kunnen jullie bezorgen?
    Bloemen voor Nederland: Besteld voor 12.00 uur (van maandag t/m zaterdag) is dezelfde dag nog geleverd. Besteld na 12.00 uur maar voor 15.00 uur (van maandag t/m vrijdag) dan kunnen we in de meeste regio’s gewoon nog leveren op dezelfde dag. Onze website geeft altijd de eerst mogelijke leverdatum aan, u kunt ook de postcode check doen en direct zien welke producten wij nog kunnen leveren (postcode check is zichtbaar op maandag t/m vrijdag van 12.00 uur tot 15.00 uur)
    U kunt er ook voor kiezen om de bloemen op een andere dag te laten bezorgen (ook op zondag)

    Cadeaus voor Nederland: Besteld op werkdagen voor 14.00 uur is de dezelfde dag nog geleverd. Besteld op zaterdag voor 12.00 uur is volgende dag geleverd. U kunt er ook voor kiezen om het cadeau op een andere dag te laten bezorgen (ook op zondag).
  • Kan ik zelf een bezorgdatum kiezen?
    Na het invullen van het bezorgadres kunt u zelf de bezorgdatum kiezen. Ons systeem geeft de eerst mogelijke bezorgdatum aan, u kunt ook een andere datum kiezen.
  • Kan ik producten combineren?
    Combineer cadeaus zoveel je wilt, na het kiezen van een product kunt u producten toevoegen. Zo kunt u alles in ons assortiment combineren en zelf je ultieme cadeau samenstellen.
  • Kan ik in een keer voor meerdere adressen bestellen?
    Wilt u graag meerdere vrienden of collega’s verrassen met een cadeau, dan kunt u bij ons in één keer bestellen voor meerdere adressen. Voeg alle producten toe aan uw winkelwagen en kies vervolgens voor meerdere adresesen. Zo kunt u bij ieder adres een persoonlijk kaartje toevoegen. Uw complete bestelling blijft overzichtelijk; ons bestelsysteem heeft maar één pagina!
  • Hoe plaats ik een bestelling?
    Op deze pagina vind u uitleg en een video
  • Kan ik meerdere producten naar één adres sturen maar wel allemaal met een eigen kaartje?
    Wil je graag op één adres twee of meer producten laten bezorgen allemaal met een eigen kaartje? Dat kan, voeg bij stap drie adressen toe en verdeel de producten. Zolang de adressen en de bezorgdatum het zelfde zijn wordt er maar één keer bezorgkosten berekend.
  • Kan ik kiezen voor een tijdzending?
    Een tijdzending kiezen is mogelijk als de bezorgdatum niet dezelfde dag is.
    Een tijdzending is mogelijk in de volgende gevallen:
    • Bestel op maandag t/m vrijdag vóór 17.00 uur
    • Bestel op zaterdag vóór 12.00 uur.
      Op zon- en feestdagen is geen tijdzending mogelijk

      Onze tijdsvensters zijn:
      • Ochtend: tussen 8.00-12.00uur
      • Middag: tussen 12.00-17.00uur
      • Avond: tussen 16.00-22.00uur
  • Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?
    Als de ontvanger niet thuis is, dan wordt geprobeerd het pakket te leveren bij buren. De ontvanger krijgt een briefje in de bus met daarop het adres waar het pakket is geleverd. Mocht het ook niet bij buren afgeleverd kunnen worden, dan wordt het op een later moment nog eens geprobeerd. Ook dan wordt er een briefje in de brievenbus achtergelaten.
     
  • Op welke manier kan ik betalen?
    Op deze pagina vindt u informatie over de verschillende betaalmethoden.
  • Bezorgen jullie ook op zondag?
    Wij bezorgen uw cadeaus en bloemen ook op zondag. Bestellen moet dan wel vóór zaterdag 12.00 uur.
  • Kan ik anoniem verzenden?
    U kunt tijdens het bestellen ervoor kiezen om anoniem te willen blijven. 
    Let wel op, de tekst van het kaartje wordt door ons letterlijk overgenomen. Zet dan dus geen afzender op het kaartje!
    Persoonsgegevens worden door ons nooit aan derde verstrekt!
  • Kan ik mijn bestelling volgen?
    Dat kan! In de bevestiging van de order staat een link waarmee u uw bestelling kunt volgen.
  • Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
    Jazodra u uw bestelling heeft afgerond, krijgt u direct een automatische e-mailbevestiging van ons. Kijk deze goed na en stuur een eventuele correctie zo snel mogelijk naar ons. Dan is de kans dat het nog aangepast kan worden het grootst.