Garantie en klachten

  • deBloemist levert een versgarantie van zeven dagen op alle bloemen en boeketten
  • Bent u niet tevreden, laat het ons weten vul het formulier in
  • deBloemist doet er alles aan om een zo vers mogelijk product te leveren

 

 

Klachten verwerking.

  • Vermeld het ordernummer zodat wij snel kunnen reageren;
  • meld een klacht over bloemen binnen achter dagen na de bezorgdatum;
  • stuur een digitale foto met vermelding van het ordernummer naar info@debloemist.nl;
  • heeft u een klacht over een cadeau artikel, meld dit dan zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen acht weken na de bezorgdatum;
  • uw klacht wordt zo snel mogelijk behandeld. U ontvangt binnen een week een reactie.

 

Retourneren van zendingen

  • Producten kunt u retourneren naar deBloemist.nl Burg. Meijboomstraat 23 2231LA Rijnsburg met vermelding van het ordernummer, bezorgdatum en bezorgadres;
  • de kosten van het terug sturen zijn niet voor rekening van deBloemist.nl;
  • versproducten zoals bloemen, fruitmanden, heliumballonnen kunnen niet worden geretourneerd vanwege de houdbaarheid;
  • cadeau artikelen zoals wijn, champagne en knuffels dienen binnen veertien dagen na ontvangst terug gestuurd te worden. Wijn en champagne dienen met meegeleverd kisje teruggestuurd te worden. Het etiket mag niet beschadigd zijn;
  • andere cadeau artikelen dienen in de originele staat te worden teruggestuurd;
  • deBloemist bevestigt de ontvangst van het teruggestuurde product middels een mail aan de besteller;
  • de besteller ontvangt het gehele orderbedrag inclusief de betaalde bezorgkosten retour binnen veertien dagen.

Formulier voor herroeping

 

Ordernummer:  

Uw naam:          

E-mail adres:    

Telefoonnr:       

Omschrijving van uw klacht: