Klant worden

U hoeft zich niet in te schrijven om klant bij ons te zijn. U kunt gewoon bestellen op onze website. Geen wachtwoord of inschrijfformulier, u kunt gewoon direct bestellen. Alleen bedrijven die een business account willen moeten zich inschrijven.

Bestellen

Bestellen bij deBloemist.nl is erg eenvoudig. Door ons unieke bestelsysteem hoeft u slechts één pagina in te vullen. Hierdoor heeft u een goed overzicht van alle bezorg- en productinformatie inclusief alle kosten. Geen onduidelijke bestelsysteem over vijf of zes pagina’s maar alles overzichtelijk op één pagina.

Na het kiezen van één of meer producten kunt u deze verdelen over één of meerdere bezorgadressen, eventueel allemaal op een andere datum en met een eigen kaartje.

Het is belangrijk dat de adres gegevens compleet zijn. Als u adresgegevens mist, dan kunt u deze proberen te vinden op www.detelefoongids.nl of www.postcode.nl

 

 

Bevestiging

Zodra de betaling van uw bestelling is goed gekeurd, krijgt u een bevestiging van uw bestelling per e-mail. Deze bevestiging bevat onder andere het ordernummer van uw bestelling. Mocht u vragen hebben over uw bestelling vermeld dan dit ordernummer.

 

Op welke manieren kan ik betalen?

Bij deBloemist.nl kunt u op verschillende manieren betalen. De mogelijkheden staan onderstaand uitgelegd.

Ideal (internetbankieren)

Ideal is een gemakkelijke betaalwijze waarmee u online kunt betalen via uw eigen bank. 

 

Achteraf betalen

deBloemist.nl biedt zowel bedrijven als particulieren de mogelijkheid om op rekening te kopen.

Billink voert voor deBloemist.nl het volledige achter betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur ontvangt via de e-mail met een link om het gekochte product(en) te betalen. 

Ter goedkeuring van uw verzoek om achter te betalen voert Billink een gegevenscontrole uit. Billink hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in de het privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kunt u het gekozen product betalen met een andere betaalmethode. 

U kunt bij vragen altijd contact opnemen met Billink via info@billink.nl of 0900-04 000 31. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van Billink. 
Voor de algemene voorwaarden klikt u hier.  

Bancontant
Bancontant is een Belgische variant voor elektronische betalingen.

Credit card

Betalen via Mastercard, Visa en American Express. 

Paypal

Heeft u een Paypal account, dan kunt u bij ons ook betalen met Paypal.

Business account 

Betalen middels een business account is ideaal voor de regelmatig terugkerende, zakelijk klant. Dit is alleen voor bedrijven en na goedkeuring. Bedrijven met een business account ontvangen maandelijks een factuur met alle bestelde producten van de afgelopen maand.

Bent u een regelmatig terugkerende zakelijke klant, vraag dan nu een business account aan op www.debloemist.nl/businessaccount 

 

Algemene voorwaarden